Pages

maandag 9 oktober 2017

Stampin' Up! ~ Oh so Eclectic


Heej hallo! Goede maandag gewenst! Ik begin altijd de week met 'nieuwe week, nieuwe kansen'. Ik heb een hekel aan het woord 'druk' maar heb geen ander woord voor deze hectische periode. Je merkt dan ook gelijk dat ik hierdoor niet zo actief kan zijn op mijn blog.

Gisteren (8 oktober) vierden we het 5-jarig bestaan van Stampin' Up! in Nederland. En hiermee vierde ik ook mijn 5-jarige jubileum. Ik was een van de eerste demonstratrices die registreerde op 8 oktober 2012. Wat vliegt de tijd! Hoewel mijn (werk)weken soms hectisch kunnen zijn heb ik nog elke dag plezier in mijn werk als demonstratrice.
Afgelopen zaterdag was het World Carmaking Day en om dit te vieren had ik een workshop georganiseerd in Den Haag. Dit was een van de kaartjes die op het programma stonden.


Deze techniek had ik vorige week al gedaan maar ik vond het heel leuk om hier toch nog wat kaartjes mee te maken. Meer over de gebruikte techniek vind je <hier>.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik hoop dat ik je heel snel weer zie bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: