Pages

maandag 23 april 2018

Mix 'n Up! Maandag ~ Happy Cake Day


Goedemorgen! Het is maandag, het begin van een nieuwe (werk)week. Ik start deze week met een kaartje voor de Mix 'n Up! Kit. Dit is de kwartaal kit die ik samenstel met mijn vriendin Inge. Dit kwartaal hebben we een goed gevulde kit samengesteld waarmee je alle kanten uit kunt. Op de maandagen probeer ik een extra voorbeeldje of sneek peek te laten zien wat komen gaat.


Voor deze kaart heb ik de bundel Feesttaart van Stampin' Up! gebruikt in combinatie met mijn favoriete teksten van MFT. Ik ben dol op taart! Op kantoor zeg ik altijd 'er is elke dag wel iets te vieren'. En dat is ook zo! Kleine of grote successen, geluksmomentjes...

Zoals je ziet hoeft een taart niet perse symbool te staan voor een verjaardag of bruiloft. Een taart kan gewoon elke dag! De kaart maak je extra gezellig door ook de binnenkant te stempelen en de taarten uit de set lenen zich daar perfect voor.


De bundel Feesttaart is nu nog met 10% korting te bestellen. Hij wordt gelukkig opgenomen in de volgende jaarcatalogus waardoor je nog een heel jaar taarten kan stempelen maar hij is dan niet meer als bundle verkrijgbaar. Dus als je deze set leuk vindt dan kun je nu nog je voordeeltje pakken.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: