Pages

woensdag 19 april 2017

Stampin' Up! ~ Eastern Palace Suite


Goedemorgen! Vandaag breken we de week door midden. Ik noem dit altijd mini weekend omdat het vandaag mijn vrije dag is. Ik ben nog even verder gegaan met de Eastern Palace Suite. De combinatie met de Flourish Thinlits is toch wel heel leuk hoor! Dit keer heb ik het DSP erbij gepakt wat ook heel gaaf is.


De ronde vorm heb ik eerst in Very Vanilla Cardstock gestanst en daarna m.b.v. de Layered Framelits Dies de gehele cirkel uitgestanst. Met dezelfde maat cirkel heb ik een Dapper Denim cirkel uitgestanst en deze lagen op elkaar geplakt. Voor de bloem heb ik weer hetzelfde gedaan als gisteren. Daarna heb ik de Layout opgebouwd. De Banner is gemaakt met de Tripple Banner Punch (blijft ook nog in de collectie) en daar op de prachtige rand uit de Flourish Framelits. In het DSP zie je de vorm van de bloem weer terug komen.

Ook dit kaartje was weer leuk om te maken. De verschillende lagen DSP passen leuk bij elkaar. Het DSP is heel gevarieerd. Er zijn zowel grote dessins als kleine waardoor je verschillende projecten kunt maken. Voorlopig hou ik het even op kaartjes want ik ben echt nog lang niet uitgespeeld.

De spulletjes op de Retired List lopen heel hard. Als je nog wensen hebt wacht dan niet te lang!

Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


2 opmerkingen:

Unknown zei

Ook deze is weer erg mooi, ben zelf helemaal enthousiast over de nieuwe sets.

Elizabeth zei

Prachtige kaarten zowel deze als de vorige!!