Pages

donderdag 9 maart 2017

Stampin' Up! ~ Watercolor Avant Garden


Een hele goedemorgen! Gisteren had ik een crea-ochtend met het vaste groepje Dames I. Ik ben al de hele week grieperig (of ik hang) er tegenaan dus had ik niet veel fut om iets nieuws voor de dames voor te bereiden. Dit kaartje had ik al gemaakt voor mijn kleuren project dus was dit een mogelijkheid voor de dames om te maken, samen met de kaart van maandag.


Voor deze kaart heb ik weer veel wit gebruikt. Maar de kleurencombinatie leent zich daar perfect voor. De kleuren komen prachtig uit. De afbeelding heb ik eerst met Stampin' Write Makers gekleurd en daarna afgedrukt op aquarelpapier. Vervolgens ben ik met een Aqua Painter over de inkt gegaan om de afbeelding wat 'rommelig' te maken. Ik vind dit effect hartstikke leuk! Vervolgens heb ik de bloem uitgestanst met de Stitched Shaped Framelits.


Daarna heb ik de stippeltjes op de witte achtergond gestempeld en afgestempeld. Dit geeft een mooie, volle achtergrond. De banner is eerst uit Glimmer Paper gestanst en daarna uit Whisper Whiter White cardstock waarna de tekst is gestempeld. De tekst en dubbele banner komt weer uit de bundel Banners for You. Ideaal deze bundel! 

Ik wens je een hele gezellige donderdag en hoop je morgen te zien bij het vaste vrijdag item, de Vintage Vrijdag. Zou het me lukken om een kaartje te maken met een vintage look in deze kleurencombinatie?


=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 

Geen opmerkingen: