Pages

vrijdag 17 februari 2017

Vintage Vrijdag #80: Stampin' Up! ~ So Detailed Thinlits


Hey hallo! Het is vrijdag en gelukkig kan ik vandaag weer een kaartje plaatsen met een vintage look. Vandaag heb ik weer gewerkt met de So Detailed Thinlits. Dit vind ik echt een hele mooie stansen set omdat hij zo leuk combineert met verschillende ander stempelsets. Het kaartje wat ik al eerder maakte vindt je <hier>.

Als je goed kijkt dan zie je dat ik glitterpapier heb gebruikt in de kleur Sweet Sugarplum. Dit komt uit de Glimmerpaper Assortment Pack, een kei gaaf product wat vanaf 21 februari verkrijgbaar is in de tweede uitgave van Sale-a-Bration. Je kunt dit schitterende glitterpapier dan kiezen bij besteding van elke €60. Als je mijn nieuwsbrrief hebt gelezen dan heb je als het goed is het Glimmer Paper al voorbij zien komen.


De randen heb ik met Crumb Cake inkt bestempeld met de stempel uit Timeless Texture stempelset. Hier overheen heb ik met Blushing Bride de bloemen gestempeld uit de set Birthday Blossoms. Deze heb ik al een tijdje niet gebruikt. Voor wat extra contrast heb ik de randen nog een beetje gesponst met Crumb Cake inkt m.b.v. een sponsje. Daarna heb ik met Sweet Sugarplum de grote bloem uit dezelfde set gestempeld en uitgeponst. De andere bloem komt uit de set Flower Shop. Ook al een tijdje in de jaarlijkse catalogus. De tekst komt uit de set Recht uit het Hart. Ik heb de bloemenstans gestanst uit Sweet Sugarplum cardstock waarna ik alle losse onderdelen op het bestempelde cardstock heb geplakt. En ik heb het geheel afgemaakt met Linen Thread.

Dit was het kaartje van vandaag, ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje. Gezellig weekend!

=======================================

 De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code H2KQQTB4 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!

Geen opmerkingen: