Pages

zaterdag 4 februari 2017

Vintage Vrijdag #79: Stampin' Up! ~ Carousel Birthday


Goedemorgen! Yep, het is zaterdag dus eigenlijk klopt de titel van mijn blogberichtje niet. Ik was er gisteren niet meer aan toegekomen om een kaartje te maken en te plaatsen. Maar het idee was er wel en dat heb ik zojuist uitgewerkt.


Ik vond het dit keer leuk om wat kleur te gebruiken dus heb ik Bermuda Bay gebruikt. De inspiratie voor deze kaart ligt in de suite op bladzijde 8 en 9 van de voorjaar/zomer catalogus. Een kleurrijke suite maar met een vintage tintje. Ik vind het het blokje met papier geweldig en heb dat al vaker gebruikt. Deze keer heb ik de achtergrond zelf gestempeld met...(je kan het al raden) de Timeless Texture stempelset. 


Voor de versiering heb ik gebruik gemaakt van de embellishment kit. Hierin zitten super leuke labels en vindt je de kwastjes niet schattig? Ik ben dol op embellishment kits want je krijgt van alles wat. De doilie en het lint komen uit de suite Falling in Love maar de kleur Very Vanilla in die embellishments was nou net wat ik nodig had om te combineren met mijn basis.

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code H2KQQTB4 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!


Geen opmerkingen: