Pages

donderdag 26 januari 2017

Stampin' Up! ~ Thankful Thoughts


Een hele goede morgen op deze donderdag! Lekkere frisse start zou ik zeggen! Vandaag komt de verzamelbestelling van afgelopen zondag binnen en ik heb bedankkaartjes gemaakt voor de klanten die hebben meebesteld. Je ziet dat het er best wel wat zijn en ben ik toch blij dat mensen zo fijn profiteren van Sale-a-Bration! Tot nu toe zijn de Hot Chicks het populairst onder de producten die je kunt kiezen uit de speciale brochure.


Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor een combinatie van de sets Thankful Thoughts (omdat er zulke mooie bedank teksten in zitten) en Perpetual Birthday Calender (omdat de verschillende stempeltjes zo leuk zijn voor achtergrondjes). En het DSP lag nog op mijn bureau omdat ik bezig was geweest om voorbeeldjes voor de Mix 'n Up! Kit (klik <hier> voor meer info over deze leuke kwartaal kit)


Ik heb de kaart eenvoudig gehouden omdat ik wilde dat de tekst er goed zou uitspringen. Omdat het een verzamelbestelling van januari betrof heb ik de tekst voor de maand ook gebruikt. Meestal maak ik eerst een kaartje en als hij dan gelukt is (althans ik vind dat hij gelukt is) dan maak ik de rest. Maar toen de Memento inkt gedroogd was vond ik hem toch een beetje aan de lichte kant. Zodoende heb ik voor de rest van de kaartjes onze Basic Black Archival inkt gebruikt.


Ik weet niet of je het verschil kunt zien op de foto (misschien even op de foto klikken) maar de text die ik heb gestempeld met de Basic Black inkt is echt zo zwart als de nacht! Prachtig gewoon!

De Basic Black Archival inkt is een permanente, watervaste inkt waardoor hij heek goed te gebruiken is in combinatie met water bijvoorbeeld voor het inkleuren van stampelafdrukjes. 

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!