Pages

maandag 30 januari 2017

Stampin' Up! ~ Goregeous Grunge


Goedemorgen! Ik hoop dat je een relaxed weekend hebt gehad en weer fris aan een nieuwe (werk)week kan beginnen. Zelf heb ik een lekker weekend gehad en ben ook heerlijk bezig geweest aan mijn knutseltafel. Voor de mensen die mij kennen weten dat ik een koffie liefhebber ben en dat weten ook mijn teamgenootjes. Vorige week kreeg ik een super leuk stempelsetje tijdens de teamdag en daar moest toch echt even mee doen. Niet helemaal Stampin' Up! maar wel in mijn favoriete bruintinten...


De basis van de kaart is een Notecard. Ik hou ervan om te werken op dit formaat. Bovendien zijn dit voor gerilde kaartjes met envelop in een verpakking dus je bent snel op weg. Voor de boven laag heb ik Whisper White cardstock gebruikt en daar heb ik verschillende spetters uit de set Gorgeous Grunge op gestempeld met Crumb Cake en Soft Suede inkt. Daarna heb ik de ringen uit het setje van Altenew gestempeld en afgestempeld met Early espresso inkt.


Vervolgens heb ik de tekst gestempeld met Early Espresso inkt op een stukje Whisper White cardstock en uitgestanst met een Stitched Shaped stans. Uit de Layered Circle collection heb ik een circle gestanst uit Soft Suede cardstock voor wat contrast. Het geheel heb ik afgemaakt met Candy Dots (retired), nietjes en een strikje van Linen Thread.

Een achtergrondje als dit is snel te maken maar ik merk dat je er niet te veel bij moet nadenken. Bedenk de layout die je ongeveer wilt hebben en stempel dan de achtergrond. Een spetter verkeerd maakt hier niet echt uit.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je weer snel te zien bij een volgend blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!

Geen opmerkingen: