Pages

maandag 2 januari 2017

Spring/ Summer Catalog Countdown #3: Stampin' Up! ~ Oh So Succulent


Goedemorgen allemaal! De feestdagen zijn weer voorbij. Het is weer maandag, de start van een nieuwe (werk)week. Ben jij alweer aan het werk gegaan of heb je, net als ik, deze week nog vakantie? Voor mij dus nog een weekje chillen hoewel mijn bezigheden natuurlijk doorgaan. Overmorgen gaat ons catalogus live en start Sale-a-Bration, de mooiste periode van het jaar! 3 maanden lang kun je bij besteding van elke €60 leuke en exclusieve producten uitkiezen. Je leest hier meer over in de nieuwsbrief van deze week. Ontvang je de nieuwsbrief niet? Je kunt je nog opgeven via de zijbalk. Maar eerst het project van vandaag...

Vandaag heb ik gekozen voor de suite (complete lijn) Oh So Succulent. Deze lijn is ook weer zooooo leuk! Helemaal in het teken van vetplantjes! En aangezien ik geen groene vingers heb past dit helemaal bij mij! Sterker nog, omdat je met deze set zelf je vetplantjes kunt maken zullen ze in ieder geval bij mij een hele lange tijd mooi blijven! Vetplantjes zijn op dit moment helemaal 'hot' dus dit is zeker een set die je niet mag missen.

Als eerste heb ik het vetplantje gemaakt. Ik was bezig met de Sweet Home bundel van gisteren en zag ineens een goede mogelijkheid om van het huisje een potje te maken. 


Je kunt natuurlijk je vetplantjes in allerlei potjes doen. Google maar eens, je zult versteld staan wat voor leuke dingen je allemaal wel niet kan maken!

Klik op de foto voor een grote plaatje.

En bij een plantje hoort natuurlijk ook een klein kaartje. Ik heb een heel eenvoudig kaartje gemaakt van 9 x 9 cm. Daarna heb ik een stukje DSP van 8,5 x 8,5 cm diagonaal gehalveerd en het randje omgevouwen en bijgeknipt. De motiefjes uit het Oh So Succulent DSP zijn zo leuk! Door een randje om te vouwen zie je de andere kant en dat heeft wat extra versiering.


Om een idee te krijgen hoe je een vetplantje kunt maken, kun je zien in <dit> filmpje. Er is namelijk ook een hele leuke kant-en-klaar kit waarmee je een schilderij van vetplantjes kunt maken. De gebruikte stansvormen zijn onderdeel van de stansenset Succulent Framelits Dies. En in de voorjaar/zomer catalogus op bladzijde 20 staat de uitleg die ik heb gevolgd.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: