Pages

maandag 7 november 2016

Mijn werk als demonstratrice #5: OnStage Local Amsterdam 2016


Als je mijn social media kanalen volgt dan heb je wel gezien dat ik afgelopen week veel op pad was. Vanaf woensdag stond ik op de KreaDoe maar op zaterdag had ik een dagje vrij om te kunnen deelnemen aan OnStage Local in Amsterdam. Twee keer per jaar organiseert Stampin' Up! een evenement voor demonstratrices en dit keer was ons evenement in de Westergasfabriek in Amsterdam op 5 november. Ik zat al vroeg in de auto om twee collega's op te halen en kon me om 8.10 uur melden met mijn schort om te helpen bij de check-in balie. Handige plek want je ziet iedereen binnen komen en kan gelijk groeten.


De zaal was gezellig ingericht en knus. En ik kon gelukkig in de buurt vab al mijn teamgenootjes zitten en wel op de eerste rij! Wat was het gezellig om iedereen weer te zien. Wat ben ik een boffert met zulke geweldige dames! Ik ben ook zo trots op ze! Of ze nou zijn ingestapt voor korting of heel actief zijn, iedereen is zo betrokken. Het valt niet te beschrijven hoe blij ik me voelde bij het zien van deze geweldige groep dames vanaf een afstandje. Dat teamgevoel is zooooooo onbetaalbaar en waardevol voor mij! Bovenstaande foto geeft je een beeld van hoe de zaal er uit zag. Is dat niet geweldig!

Ik heb genoten van creatieve presentaties van mijn collega's uit Nederland. Super gedaan collega's! Ook heb weer geleerd van de presentaties op het videoscherm die waren opgenomen op het live event in Australiƫ.

En wanneer je je vriendinnen (Diana ik kan niet geloven dat wij een selfie moment hebben gemist <3) weer ontmoet dan is er uiteraard tijd voor hartstikke veel lol! Ik heb heel erg veel gelachen, geknuffeld en zelfs de nodige traantjes weggepinkt. Zo veel geweldige momenten!


Het was een dag die ik niet zomaar in een blogpostje kan proppen en dat ga ik ook niet doen. In de komende tijd zal ik meer fotootjes bij elkaar zoeken en er elke keer iets van vertellen van het evenement en mijn ervaringen. De dag vloog voorbij maar ik heb zoveel herinneringen gemaakt en die ik wil heel graag delen! 

Ik wens je een hele leuke dag en hoop je weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: