Pages

zondag 30 oktober 2016

Workshop op de Paper Passion beurs in Tilburg


Goedemorgen allemaal! De klok is gelukkig een uurtje terug gegaan want wat ben ik voor mijn doen laat wakker! Maar goed ook hoor want wat was ik moe vrijdag en gisteren. Nu lekker fris en fruitig mijn verslagje schrijven en dan snel aan de slag met de pakketjes voor de workshop op de KreaDoe! Want ik ben op een paar zakjes na door al mijn pakketjes heen!

Op de foto kun je zien wat we gemaakt hebben. Had ik al gezegd dat dit mijn favoriete winter kleurencombi is? Jaaaaa, ik ben er helemaal weg van. En de Cheerful Label Thinlits Dies is echt mijn regelrechte 'Top Pick' van de herfst/winter catalogus. Tijdens de workshop werden labels gecombineerd met eenvoudige techniekjes zodat je verschillende toepassingen kon zien met de inkten van Stampin' Up! Er was veel interesse voor de workshop en materialen en ondanks de drukte heb ik heel erg kunnen genieten. Er was niet veel tijd voor foto's maar ik heb er dan toch een paar gevonden. En check mijn shirt! Helemaal geweldig toch! Ik ben nu ook herkenbaar aan de achterkant hahaha!

Wat was het gaaf om mensen te ontmoeten die nog nooit gestempeld hebben, mensen die Stampin' Up! niet kenden, lieve bekenden weer te zien en een tafel met zeer ervaren stempelaars aan je tafel te hebben.


Op zaterdag was er tijd om even rond te lopen op de beurs omdat Xandra en ik de dag samen verzorgden. Ik was wat vroeger en heb praatjes gemaakt, koffie gedronken en heerlijk rondgestruind. Er was zo veel te zien! Zo heb ik staan kijken bij Karin Joan die prachtig kan schrijven met Penseel en een mevrouw die workshops aanbiedt op het gebied van schilderen (even de naam kwijt...). Ik heb heerlijk bijgekletst met Regina van Pienuts die weer super leuke scrapworkshops heeft. Bij haar heb ik ooit mijn eerste scrappapiertjes gekocht... Zo leuk!
Kortom ik heb heel erg kunnen genieten van de toepassingen van papiertjes en heb weer genoeg creativiteit en positieve vibes geabsorbeerd voor de komende tijd. Het is echt een aanrader voor een volgende keer!

Ik wens je een hele gezellige zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: