Pages

maandag 17 oktober 2016

Stampin' Up! ~ Fabulous Flora


Heeej hallo! Ik wil je vandaag een hele fijne week toewensen. Ik heb een weekje vakantie en mijn week staat in het teken van het wegwerken van achterstanden. Aller eerst ga ik hard aan de knutsel en ik heb een aantal koffiedates gepland met vriendinnen. Zin in! Maar ik heb nu al het idee dat de week veel te kort zal zijn voor alles wat ik wil doen. Any ways... Vandaag heb ik in ieder geval heerlijk relaxed kunnen knutselen.


Ik heb gemerkt dat ik niet graag sterkte kaartjes maak. Onbewust hoop ik natuurlijk dat iedereen gezond en gelukkig blijft zonder narigheid. Maar soms moet je wel eens zo'n kaart hebben. Ik heb voor deze kleuren gekozen omdat ik ook de paars tinten eigenlijke nooit gebruik.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de hostess set Fabulous Flora. Een hostess set is exclusief verkrijgbaar voor dames die een party hebben afgesproken en waar de gasten hebben besteld voor tenminste €200. Met de verdiende Stampin' Rewards kunnen dan exclusieve sets worden besteld die ook nog eens een exclusieve (lees: aantrekkelijke) prijs hebben. Maar ook als je een bestelling plaatst voor dat bedrag, bijvoorbeeld met een paar vriendinnen, kun je gebruik maken van de hostess voordelen. Lijkt het je leuk om in de winter een leuke creatieve party in te plannen met je vriendinnen? Neem contact met me op voor de mogelijkheden!

Ik heb de kaart heel rustig gehouden. De bloemen zijn afgedrukt op aquarelpapier en ingekleurd met Stampin' Write Markers en een Blender Pen. Heerlijk om te doen en ik ben best tevreden over het resultaat. De label komt uit een kerstset! Je ziet dat als je goed zoekt, je altijd spulletjes vind die je voor meerdere thema's kunt gebruiken. Op de label een kluster van dezelfde afbeelding maar nu uitgeknipt. En de tekst komt uit 'Recht uit het Hart'.

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje.



Geen opmerkingen: