Pages

donderdag 27 oktober 2016

Mijn werk als demonstratrice #4: Voorbereidingen voor beurzen

Hallo allemaal! Vandaag een post over mijn activiteiten van de komende weken. Er is veel te doen en dat merk je want ik heb de laatste week geen kaartjes laten zien. Ik ben volop in voorbereiding voor de beurzen. Morgen en een deel van zaterdag sta ik op de Paper Passion beurs in Tilburg. Super veel zin in. De pakketjes voor de workshop liggen klaar en iedereen is welkom!

De woensdag er op, 2 november, sta ik op het workshopplein C op de Kreadoe. Ook daar heb ik veel zin in! Op de Kreadoe doe ik ongeveer hetzelfde project als in Tilburg maar het is wel wat uitgebreider. Het maken van de workshopkits is dan ook veel meer werk maar gelukkig heb ik wat hulp tussendoor!

En in de laatste weekend van november is er weer het Creaweekend. Altijd gezellig natuurlijk! Zoals je ziet ben ik in de maand november dus lekker actief. Naast de beurzen heb ik ook nog de workshops met mijn vaste groepen en ik hoop ook nog uitnodigingen te krijgen voor een of twee leuke party's.

In november is er ook een super leuke actie van Stampin' Up! Als eerste komen er super gave mallen uit! Met de Stitched from the Heart mallen kun je basisvormen stansen met een gaaf 'geprikt' randje. Deze mallen zijn vanaf 1 november verkrijgbaar.

Klik op het plaatje om de video te bekijken.
En dat is net alles! De hele maand november kun je onderstaande, geselecteerde stempelsets bestellen met 25% korting! Deze zijn ook nog eens een keer leuk te combineren met de nieuwe mallen. En om je cadeautjes helemaal compleet te maken is de Tin of Tags een onmisbaar item hoor!

Elke zondag plaats ik een verzamelbestelling. Doe je hieraan mee dan betaal je geen verzendkosten. Online bestellen kan ook via mijn Stampin' Up! webshop op: carmenmorris.stampinup.net. Afrekenen in de webshop kan eenvoudig met je credit card! Plaats je een online order dan krijg je een kleine verassing toegezonden!

Dit was het voor deze week! Zoals je begrijpt kan ik vanwege de beurzen deze week geen kaartjes maken maar ik hoop je snel weer terug te zien voor een nieuw blogberichtje.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Succes bij alle beurzen!

Jantine zei

Bedankt voor je leuke workshop op Paper Passion! En wat gaaf dat je ook nog een soort loterij had bij je workshop pakketjes!
Succes met alle beurzen.
Groetjes
Jantine