Pages

vrijdag 16 september 2016

Vintage Vrijdag #66: Stampin' Up! ~ Bloomin' Love


Een hele goede morgen! Het is weer een gewone vrijdag. Ik heb een weekje overgeslagen omdat ik op het Creaweekend in Rijswijk stond. Ik vind op beurzen staan super maar er gaat wel het nodige werk aan vooraf. Deze week een kaart met een set die ik al enige tijd heb liggen. De Bloomin' Love stempelset en de Bloomin' Heart stansen zijn uitermate geschikt voor de romantische kaartjes. Wat is die stans prachtig!


De basis van de kaart heb ik gestempeld met mijn favoriete rand stempel uit Timeless Textures. Om wat extra liefde in de kaart aan te brengen heb ik naast Crumb Cake en Soft Suede wat extra Blushing Bride gebruikt. En detail heb ik aangebracht met stempels uit de stempelset. Het hart en de bloemetjes zijn uitgestanst, op elkaar geplakt en op de gesponste achtergrond geplakt. De banner komt uit de set Lots of Banners maar uiteraard kun je de banner uit de set ook gebruiken in combinatie met de teksten. Ik de banner geknipt maar er is ook een stansenset verkrijgbaar.

Als je nog opzoek bent naar koopjes klik dan <hier> voor een overzicht van artikelen die nu nog in de Clearance Rack staan. Wat ging het hard met sommige artikelen! Als je vroeg was dan heb je de meeste spulletjes kunnen bemachtigen. Maar goed, er staat nog veel moois in. Aanstaande zondag plaats ik weer een verzamel bestelling! Nog iets nodig? Mail me voor zondag 18.00 uur je bestelling!

Ik wens je een hele fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: