Pages

woensdag 31 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #24: Stampin' Up! ~ Merry Mice




Een hele goede avond! Op dag 24 ging het dan bijna mis! Maar ik heb het gered. Vanochtend heb ik een hele gezellige workshop gehad en daarna heb ik de hele middag gefotografeerd voor de online BOGOF op Facebook. Ik heb een tijdelijke verkoopgroep aangemaakt voor mijn retired spulletjes. Ben je opzoek naar tweedehands stempels of accessoires? Of ben je op zoek naar een specifieke set klik dan <hier> om je aan te melden. Misschien zit er iets voor je bij. Any ways...De kaart van vandaag!


Dit was een leuk kaartje om te maken! Eigenlijk heel eenvoudig en snel moet ik bekennen. De embossingmal Pine Bough Textured is me toch leuk! Hij embosst prachtig! Met een dauber heb ik wat kleur aangebracht, helemaal geweldig. Daar boven heb ik een klustertje gemaakt van restjes en de tekst komt uit onze eigen Nederlandse tekstenset Sentimenten.



Het muisje is weer ingekleurd met behulp van Stampin' Write Markers. Dat dennetakje wat de muis in zijn hand heeft past dan weer leuk bij het dennetakje uit de embossingfolder.

En dan is het morgen eindelijk zo ver! De go-live van de catalogus! Eindelijk kunnen jullie de spulletjes waar ik de afgelopen 3 weken mee heb gewerkt ook zelf bestellen. Heb je al een favoriet? Wat staat er bij jou op nummer 1? Ik hoor het graag van je! Aanstaande zaterdag plaats ik een verzamelbestelling. Ik bestel graag jou spulletjes mee. En je weet het inmiddels toch? Doe je mee met een verzamelbestelling dan verzend ik je spulletjes gratis!

Ik wens je een hele gezellige avond! Ik hoop je morgen weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: