Pages

dinsdag 30 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #23: Stampin' Up! ~ Spooky Fun


Goedemorgen! Wat een donkere ochtend! Je merkt nu dat het wat later licht gaat worden. En ik moet daar echt rekening mee gaan houden als ik vroeg in de ochtend kaartjes maak voor mijn blog want de foto's worden dan wel erg donker. En ik ben al geen expert in het maken van foto's hahaha! Maar goed, het kaartje van vandaag past prima bij de schemering die ik achter mij zie.

Ik heb vandaag gekozen voor een Halloweenkaart. Eentje die ook past in het herfst thema. Ik wilde deze nog even gebruiken vanwege de boom. Zoals je weet heb je morgen de laatste kans om onze set Thoughtful Branches te bestellen. Ik plaats morgen nog een bestelling voor de last minute beslissers!


De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van een Sponge Brayer. Ik heb eerst gewerkt met Daffodil Delight, heb vervolgens de maan gemaskeerd en daarna met Cajun Craze. De boom is daarna uitgestanst en de pompoentjes ook nadat ik ze had afgedrukt met Memento op Pumpkin Pie cardstock. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Sentimenten en is uitgeponst met de Classic Label Punch. Wordt er bij jullie veel aan Halloween gedaan? Bij ons wel! In de wijk is een heuse 'Snoep of Schrik' avond eind oktober. Helemaal leuk!

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: