Pages

donderdag 25 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #18: Stampin' Up! ~ Paisleys and Posies


Een hele goedemorgen op deze nu al warme dag! Het beloofd een prachtige dag te worden. Helaas moet ik het grootste gedeelte werken maar vanmiddag ga ik van de gelegenheid gebruik maken om wat zonnestraaltjes op te pikken. Vandaag een mannenkaartje met de set waar ik al mee bezig was. Ik vind paisleys altijd heel veelzijdig! De kleuren inspiratie komt nog steeds uit de suite Petals & Paisleys.




Ik heb de paisleys gecombineerd met een echte stoere mannen set. Geen tierlantijntjes verder, alleen stempels. De banners vind ik altijd een leuke versiering die voor zowel mannen als vrouwen kan dus vond ik dit er wel leuk bij.


Ik moet hollen! Ondanks dat ik al vroeg wakker was tikt de tijd weer sneller weg dan ik wil. Fijne dag en ik hoop je morgen weer te zien voor de Vintage Vrijdag!


Geen opmerkingen: