Pages

donderdag 18 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #11: Stampin' Up! ~ Merry Mice


Goedemorgen! Alweer 11 stapjes dichter het moment dat jullie kunnen gaan bestellen uit de Herfst/Winter Catalogus. Heb je hem al in kunnen kijken? Wat vind je ervan? Heb je al favorieten?

Vandaag heb ik gekozen voor de set Merry Mice. Ik twijfelde even of ik hem zou nemen maar ben toch overstag gegaan. Het was al even geleden dat ik een Cute set had gekocht en het inkleuren leek me toch wel weer leuk. Vandaar!

Ik heb de kleuren gehouden die ik deze week al eerder heb gebruikt. Ik weet niet, het heeft wat schattigs en dat vond ik wel bij de muisjes passen.


Ik heb de layout simpel gehouden zodat de muisjes mooi uitkomen. Ik heb het plaatje ingekleurd met Stampin' Write Markers en een Blender Pen. Ik gebruik mijn markers graag, vooral bij deze kleine afbeeldingen. Je hebt dan veel betere controle over hetgeen je doet maar ik denk dat ik nog wel even moet oefenen. Omdat Soft Sky een beetje licht uitkwam heb ik ook gebruik gemaakt van een Marina Mist Marker. De Soft Sky achtergrond heb ik bestempeld met sterretjes uit de set met Soft Sky Inkt. Verder nog wat Washi Tape, glitter lint en Rhinestones.

Ik wens je een fijne dag en hoop je morgen te zien voor het vaste vrijdag item, Vintage Vrijdag. Deze keer ook met spulletjes uit de Herfst/Winter Catalogus. Zou het een kerstkaart worden? Je ziet het morgen...

Geen opmerkingen: