Pages

woensdag 27 juli 2016

Stampin' Up! ~ Detailed Floral Thinlits Dies


Hee hallo! Een hele goedemorgen op deze woensdag! Vandaag laat ik kaartjes zien met de Detailed Floral Thinlits van Stampin' Up! Het kleine kaartje had ik gemaakt voor mijn maandclub en ik vond de techniek zo leuk dat ik er nog een kaart mee heb gemaakt. Waow, wat ben ik verliefd op deze stansen set zeg!


Ik heb al best veel met de set gedaan en besloot eens wat anders te proberen met de stansen in combinatie met de BigShot. Ik werk al enige tijd met dit snijsysteem en heb dus ook een aantal accessoires liggen waaronder de Silicone Pad en de Impression Pad. Deze maken het mogelijk om je stansen te embossen en dat leek me leuk om te proberen met deze gedetailleerde stansen. Helaas is deze emboss-combi niet via mij te bestellen omdat het geen onderdeel is van ons assortiment. Alle andere materialen kun je uiteraard wel via mij bestellen. Interessant zijn de Bonus Days die nu aan de gang zijn. Voor iedere €60 die je besteed krijg je een voucher van €6 die je volgende maand weer kan besteden. Aanstaande zondag plaats ik een verzamelbestelling!

Hoe je te werk gaat voor het maken van deze kaart kun je zien op mijn YouTube kanaal. Klik <hier> om de (beetje lange) video te bekijken of klik op het YouTube icoontje onder mijn foto in de zijbalk. Het maken van filmpjes blijft een zwak punt maar ik wil toch proberen dit weer vaker te gaan doen omdat het toch best een handig middel is om uitleg te geven over technieken en uitgebreide kaarten.

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer terug te zien voor een volgend blogberichtje!