Pages

vrijdag 24 juni 2016

Vintage Vrijdag #55: Stampin Up! ~ Feather Together



Goedemorgen op deze druilerige vrijdag! Wat een gek weer is het de laatste dagen. Het komt met bakken uit de hemel bij een toch wel lekkere temperatuur en het andere moment is het ineens verschrikkelijk zonnig. Vanochtend is het eigenlijk zo bewolkt dat ik niet normaal een foto kan nemen. Maar goed, ik klaag niet hoor! Ik heb erge zin in het weekend. Lekker bijtanken en knutselen voor diverse projecten.

Afgelopen woensdag had ik mijn Koffie & Kaart. De dames wilden heel graag iets doen met 'de vogeltjes' maar ik had daar niks van voorbereid. Dus is iedereen gaan freestylen. Een van de dames kwam met een kleurencombinatie die ik echt super leuk vond.


De kleur Dapper Denim vond ik direct al een aanvulling op mijn andere kleuren blauw maar Emerald Envy daar moest ik even aan wennen. Nu zie ik dat hij best heel leuk is in deze kleurencombi.
Ik heb voor deze kaart de Best Bird bundel gecombineerd met Timeless Textures. Het gaas-achtige achtergrond stempel is super bruikbaar voor achtergronden met een vintage look. Nou ja en Timeless Texture daar hoef ik zo langzamerhand niks meer over te vertellen. Deze set is meestal van de party op vrijdag. De veertjes komen uit de set Feather Together. Echt een schattig setje! En die veertjes vond ik leuk bij het vogeltje passen als detail. De bloemetjes komen uit mijn eigen stash, zij maken het kaartje af.

Dit was het voor vandaag! Ik wens je een fijne dag en hoop je ergens dit weekend weer terug te zien voor een volgend blogberichtje. Deze kleuren inkt blijven nog even liggen omdat ik nog wat andere ideetjes heb met de veertjes.

1 opmerking: