Pages

maandag 20 juni 2016

Stampin' Up! ~ Best Birds


Goedemorgen! Maandag alweer...Wat gaat het weekend toch weer snel voorbij. Ik ben heerlijk creatief bezig geweest. Zaterdag heb ik een workshop gegeven en daarvoor had ik dit kaartje voorbereid.

Zoals ik al had aangekondigd ben ik nog lang niet uitgespeeld met de materialen op mijn bureau. Dit keer heb ik een andere kleurencombi gebruikt waar ik weer erg van gecharmeerd ben. Vrolijk en toch bruikbaar voor kaartjes met een verouderde look. Wat vindt jij?
De achtergrond heb ik gemaakt met de sets Touches of Texture en Timeless Texture. Ik betwijfel of deze sets de komende tijd van mijn bureau zullen gaan. Super leuk los te gebruiken maar samen een perfecte combi. Deze sets vullen elkaar aan op elke manier.

Voor wat extra versiering heb ik de tekst op een label gestempeld en gecombineerd met een label uit dezelfde set. Zo blijven de kleuren mooi in balans.

Ik wens je een hele fijne maandag en hoop je snel weer te zien bij een volgend boogberichtje.

2 opmerkingen:

Maartje zei

Ik vind m erg mooi!

Elizabeth zei

Prachtige kaart in mooie kleuren!! Heb je mijn bestelling ontvangen?