Pages

vrijdag 13 mei 2016

Vintage Vrijdag #52: Swirly Scribbles


Goedemorgen op deze vrijdag! Ik heb voor vandaag weer een vintage kaartje gemaakt. Deze keer heb ik gewerkt met de nieuwe stansen set Swirly Scribbles. Dit is een set is onderdeel van de Preorder voor demonstratrices en vanaf 1 juni verkrijgbaar voor jou als klant. Ik vind dit zo'n leuke set! En de veelzijdigheid van deze set heb ik ervaren toen ik dit kaartje maakte vanochtend. De scribbles combineren fantastisch met de set At First Sight. Ik wordt daar zo blij van!



De achtergrond heb ik gemaakt met de set Timeless Textures. Deze set mag gelukkig mee naar de nieuwe catalogus dus daar ga ik nog heel vaak mee stempelen. De basis van Whisper White heb ik gemat op Crump Cake cardstock. De randje heb ik gesponst met Crump Cake inkt en daarna heb ik deze op een Crump Cake kaart van 10,5 x 14,5 cm geplakt met Dimensionals. Hierdoor krijg je net iets meer dimensie in je kaart. De pareltjes geven extra 'dash' aan het geheel. De bloemetjes komen uit mijn eigen voorraad.

De nieuwsbrief wordt volgende week verzonden dus als je je nog niet hebt opgegeven dan kun je dit doen door je gegevens in de zijbalk in te vullen. Ook heb ik mijn Evenementenagenda bijgewerkt voor de maand juni. Neem een kijkje, misschien zit er een leuke workshop voor je bij. En aanstaande zondag doe ik weer een verzamelbestelling. Mocht je iets willen bestellen dan ontvang ik je bestelling graag uiterlijk zondagochtend.

Hele gezellige dag en hopelijk tot gauw bij een nieuw blogbericht!

1 opmerking:

Eveline zei

Leuke kaart Carmen.