Pages

zondag 28 februari 2016

Mijn werk als demonstratrice #2

Regelmatig krijg ik vragen over mijn werk als Stampin' Up! demonstratrice. Zowel collega demonstratrices, nieuwe teamleden als klanten vragen wat ik allemaal doe. Voor hen die het leuk vinden om eens iets te lezen over mijn werk en hobby zal ik regelmatig posten over mijn werkzaamheden, mijlpalen en leuke gebeurtenissen. Ik heb naast mijn werkzaamheden als Stampin' Up! Demonstratrice een 20-urige werkweek buiten de deur, een huishouden bestaande uit mijn man en 2 kids (dametje van 20 en een uniek jongetje van 9). Mijn enige hobby is knutselen en mijn passie voor Stampin' Up! producten deel ik graag met anderen. Ik ben teamleider van een klein team van demonstratrices wat hopelijk in de toekomst nog zal groeien...

De vakantie was heerlijk! Ik was er weer helemaal aan toe hihi! Ik heb toch wel weer veel ondernomen de afgelopen tijd en een weekje vrij is dan toch wel weer erg aangenaam. Gewoon een middag dutje doen of even voor je uit staren...Heerlijk!

Onze actie periode Sale-a-Bration is zo ongeveer op de helft. Je merkt toch dat heel veel mensen van de gelegenheid gebruik maken om extra goodies te verzamelen. Bij elke €60 aan bestellingen een gratis artikel is voor veel mensen reden om een extra bestelling te doen. Super fijn! Ook als hostess kun je extra Stampin' Rewards verdienen. Bij een sales van €275 krijg je naast de €27,50 nog €27 extra! Dat is een totaal van €54,50 of misschien wel meer! Voor maart heb ik nog lege plekjes in mijn agenda dus als het je wat lijkt...Ik kom graag bij jou thuis een creatieve party doen.

Op de foto een aantal workshops die ik heb gedaan. En zie ook mijn werktas. Deze is, na 12 jaar, echt aan vervanging toe maar ik heb nog geen geschikt model gevonden.
De workshops bij mij thuis en op mijn workshop lokatie.

Ik heb naast voorbeelden voor de workshops en parties ook het nodige geknutseld voor mijn teamgenootjes. Een kaartje voor Valentijn voor de mensen in mijn eerste level en kaartjes voor mensen die waren gepromoveerd. Maar ik heb ook nog kaartjes gekregen i.v.m. mijn promotie naar Gold Elite. En er waren nog meer cadeautjes... Vorig jaar in Brussel had ik een top 5 notering in de categorie Leaderschip en Recruiting en daarvoor mocht ik 2 mooie cadeautjes uitzoeken.

Kaarten van en voor teamgenoten en mijn kadootjes.
En vorige week zijn we weer met een aantal teamgenootjes bij elkaar geweest. Dit keer in Almere. Janneke had een super leuke workshop voorbereid en ik gaf een workshop Pocket Letters. Voor deze workshop moest ik uit mijn 'comfort zone' en ik was gelukkig niet de enige ;) Wat een geweldige resultaten en ik heb genoten. Wat bestaat ons team toch uit een stel gezellige en creatieve dames!

Onze teamdag met leden uit al mijn levels.

Het was een zeer geslaagde dag. De volgende bijeenkomst is in april en ik heb er nu al reuze zin in. En dit waren zo mijn bezigheden van de afgelopen tijd. Allemaal leuke activiteiten met hele enthousiaste mensen en dat maakt mijn werk nou zo leuk! Want van de workshops en party's krijg je een hoop inspiratie en positieve energie.

 Ik wens je een fijne zondag en hoop je snel weer terug te zien voor een volgend blogberichtje. Mocht je in de tussentijd vragen hebben over demonstratrice worden of een party bij je thuis, neem dan contact met me op. Mijn gegevens staan onder mijn foto!

1 opmerking:

Sarah zei

Jij hebt er plezier in .
Tof !
Liefs Sarah