Pages

dinsdag 26 januari 2016

Stampin' Up! ~ Bloomin' Hearts




Goedemorgen deze morgen! Vandaag wil ik een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt met de restanten van de workshopkit van de Creative Express van Januari. De stans Bloomin' Hearts lag nog op mijn bureau en ik kon hem nog even niet weg leggen. Deze keer heb ik het hart uitgestanst uit DSP. Vanwege het dessin in het papier heb ik het hart op een ondergrond van Crumb Cake cardstock geplakt met niet al te veel drukte zodat hij mooi kon uitkomen. Het strookje Blushing Bride Glimmer Paper geeft de kaart wat extra 'dash'. 


De bijpassende stempels uit de set Bloomin' Hearts heb ik gebruikt om de banner te maken en ik heb de binnenkant ook een beetje versierd. Het randje met de hartjes komt uit de set Chalk Lines en de tekst komt uit de set Suite Sayings. Deze set met tekststempels is ideaal om te combineren met de verschillende suits (complete lijnen) uit de voorjaar/zomer catalogus. Ideaal!

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je weer snel te zien voor een volgend blogbericht.




Geen opmerkingen: