Pages

maandag 4 januari 2016

Catalogus Countdown #2

Op 5 januari 2016 gaat onze voorjaar/zomer catalogus live. Een super, super, super catalogus weer! Ook deze keer weer heel veel spulletjes om de sets en accessoires die je al hebt uit te breiden. En daar hou ik van. De komende 10 dagen tel ik af naar de catalog launch en in de tussentijd speel ik met nieuwe materialen in combinatie met spulletjes die verkrijgbaar zijn uit lopende catalogi.



Ok, ik kon het niet laten. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de stempels uit de set Rose Wonder en de bijpassende stansenset Rose Garden Thinlits. Niet alleen de teksten maar ook de stempels uit de set Butterfly Basics passen er prachtig bij. Ik heb de enkele roos uitgestanst en op Shimmery White Cardstock geplakt. Daarna heb ik de witte delen wat kleur gegeven met Blushing Bride inkt. Het Shimmery White Cardstock is heel fijn om nat op te werken dus heb ik met mijn waterbrush telkens wat kleur uit de deksel van mijn inktpad opgenomen en aangebracht. Dit heb is gewoon slordig gedaan, het ging mij er om dat de roos minder wit was. Vervolgens heb ik de achtergrond gemaakt met de verschillende stempels uit de Butterfly Basic set en de vlekken (spetters) komen uit de set Gorgeous Grunge. In de nieuwe catalogus staan weer genoeg sets voor hen die van Layering of Collage Stamping houden.


Vandaag heb je de aller laatste mogelijkheid om spulletjes te bestellen uit de herst/winter brochure. Mocht je op de valreep nog iets willen bestellen geef dan je bestelling voor 18.00 uur vanavond door. Check nog even bij de eindejaarsale! Misschien zijn er spulletjes uitverkocht maar misschien ontdek je iets wat toch niet kan missen in je collectie. Na vandaag kun je ze, met uitzondering van de sets die mee gaan naar de voorjaar/zomer catalogus, niet meer bestellen.

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Dan vindt de lancering plaats van de nieuwe catalogus. Heb je nog geen catalogus? Vraag er eentje aan! Het bekijken van de spulletjes is zoveel handiger in een papieren versie. Naast de talloze voorbeelden zijn de stempels voor een groot deel afgebeeld op ware grootte.

Ik wens jullie een hele gezellige dag!


Geen opmerkingen: