Pages

maandag 14 december 2015

Teamdag 13 december 2015

Er is niks fijners als bij elkaar komen met teamgenootjes! Elkaar inspireren, van elkaar leren en lol maken! Gisteren was het zo ver in Zoetermeer. Er hadden zich 20 dames opgegeven en ze kwamen uit alle delen van Nederland. Wat was het gaaf om mijn downline weer te zien en kennis te maken met hun teamgenootjes.

De dag begon met taart van Michelle Wigbers-Verbeek, zus van ons teamgenootje Angela. Hij zag er geweldig uit, eigenlijk zonde om in te snijden. Maar we hebben er van genoten.
Vervolgens gingen we aan de slag. We hebben de nieuwe catalogus doorgenomen, sets zorgvuldig bekeken en ideeen uitgewisseld over het organiseren van workshops met de nieuwe materialen.


Na de lunch gingen we aan de knutsel. Ik had een aantal ideeen gemaakt maar uiteraard was iedereen vrij in het gebruik van de beschikbare materialen. En de resultaten mogen er zijn! Ik heb heel veel verschillende creaties voorbij zien komen. Iedereen had projectjes af die ze op de een of andere manier kunnen gebruiken bij hun activiteiten van het komende seizoen. 
Wat een geweldige dag heb ik gehad!

Ben jij er misschien de volgende keer bij? Dat zou ik hartstikke leuk vinden! Mijn team bestaat uit uit een groep gezellige, creatieve en zeer behulpzame dames en er is zeker plaats voor jou. Wil je informatie over het registreren als demonstratrice, klik dan <hier>. Ik maak graag een afspraak met je om je alles te vertellen over Stampin' Up!, ons compensatieplan en hoe je je via mij kan registreren.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop dat je binnenkort weer langs komt hoppen!

Geen opmerkingen: