Pages

woensdag 16 december 2015

Mijn eerste serie kerstkaarten




Kerstkaarten maken is voor mij een laatste moment dingetje. Ieder jaar neem ik mezelf voor om eerder te beginnen, niet voor iedereen een andere kaart te willen maken waar vervolgens niks van komt etc. etc. Ok, ook dit jaar niet helemaal volgens plan maar ik heb in ieder geval een goed beginnetje gemaakt.

Voor deze serie kaartjes heb ik een aantal sets met elkaar gecombineerd. Als eerste de set All ye faithful. Naast alle boompjes en ballen een hele mooie set. De kerst boodschap komt uit Versatile Christmas, de set die ik al eerder heb gebruikt. Ben nog steeds helemaal weg van de teksten. En als laatste voor de randen heb ik gewerkt met de absolute must-have van deze zomer: Timeless Textures. Wat een geweldige aanvulling voor degenen die gek zijn op grungy, vintage of Mixed Media!



Deze kaartjes vinden hun weg naar mijn collega's van school. De komende dagen zijn er volop kerstvieringen waarna we heerlijk gaan genieten van 2 weekjes kerstvakantie. En jullie kunnen wel raden wat ik ga doen...

Gezellige dag!