Pages

vrijdag 18 december 2015

Kerstwensjes voor kleine mensjes...

Vorig jaar viel het me op dat op school bij mijn zoon de kinderen elkaar kerstkaartjes gaven. Helemaal geweldig natuurlijk want hoe leuk is het het naast de kerstwens je klasgenootjes ook nog een fijne vakantie te wensen middels een eigen gemaakte kaart.

Ik heb gekozen voor een klein formaat kaart van 7,5 x 7,5 cm. Hiervoor hebben wij bijpassende envelopjes in het assortiment. Ik heb de set Lots of Joy en Festival Trees met elkaar gecombineerd. Beide sets hebben dezelfde vorm boompjes waardoor ik lekker kon varieren. Zelf het envelopje werd versierd met een nep postzegel!


Nadat het ontwerp klaar was heb ik voor mijn zoon het stempelwerk gedaan waarna hij kon ponsen en plakken. Na ruim een uur waren we klaar. Gisteren heeft hij ze kunnen uitdelen en hij vertelde dat hij hele leuke reacties had gehad. En op de vraag wie de kaart gemaakt had heeft hij geantwoord: "Ik, samen met mijn moeder'. Heerlijk toch!

Ik wens je een fijne dag!

3 opmerkingen:

Eveline zei

Het zijn ook wel erg leuke kaartjes. Gezellig dat jullie ze samen hebben gemaakt, quality time!

Alina zei

ze zijn heel erg mooi, Car, leuk die nep postzegel!

Sarah zei

Ze zijn geweldig leuk !
Liefs Sarah