Pages

maandag 28 december 2015

Catalogus Countdown #9

Op 5 januari 2016 gaat onze voorjaar/zomer catalogus live. Een super, super, super catalogus weer! Ook deze keer weer heel veel spulletjes om de sets en accessoires die je al hebt uit te breiden. En daar hou ik van. De komende 10 dagen tel ik af naar de catalog launch en in de tussentijd speel ik met nieuwe materialen in combinatie met spulletjes die verkrijgbaar zijn uit lopende catalogi.


Vandaag heb ik gewerkt met een andere stempel uit de set Friends & Flowers. Deze keer heb ik een baby kaart gemaakt. De tekst komt uit de set Big News.


Ik vond dit konijntje zo leuk om te maken! Ik ben niet zo heel erg actief met Punch Art. Vaak heb je veel ponsen nodig om een figuurtje te kunnen maken maar met de Festive Flower Builder Punch is het best makkelijk. Omdat veel onderdelen zijn gemaakt met een en dezelfde pons heb je slechts 3 andere ponsen nodig. De oortjes heb ik gemaakt met een stempel uit de set die ook weer uit te ponsen zijn. Nu dat de bunny klaar is zie ik ineens veel meer mogelijkheden om figuurtjes te maken. En dat ga ik ook doen! En daarna zal ik proberen een tutorial te plaatsen van hoe ik mijn figuurtjes heb gemaakt. Morgen weer een kaartje!

Gezellige maandag!

De set Friends & Flowers is vanaf 5 januari 2016 verkrijgbaar.
Nog geen catalogus? Vraag er eentje aan via mail!





Geen opmerkingen: