Pages

woensdag 30 december 2015

Catalogus Countdown #7

Op 5 januari 2016 gaat onze voorjaar/zomer catalogus live. Een super, super, super catalogus weer! Ook deze keer weer heel veel spulletjes om de sets en accessoires die je al hebt uit te breiden. En daar hou ik van. De komende 10 dagen tel ik al naar de catalog launch en in de tussentijd speel ik met nieuwe materialen in combinatie met spulletjes die verkrijgbaar zijn uit lopende catalogi.


Dit is echt mijn laatste kaartje met de Friends & Flower set hoor! Na het poesje van gisteren zag ik ook weer een beertje wat ik zou kunnen maken. Ik heb inmiddels een foto-tutorial gemaakt van hoe je het konijntje kunt maken. Deze vindt je <hier>. Ik zal proberen om een video-tutorial te maken van heel de serie. Als je vragen hebt dan kun je me mailen.

 

De tekst komt uit de set Happy Happenings. Dit is een set met leuke teksten voor zowel de buiten- als de binnenkant van je kaart. Deze kaart heb ik gemaakt voor een lieve collega die zwanger is. Het zal je wel zijn opgevallen dat ik veel met pasteltinten heb gewerkt. Dit komt vanwege de inspiratie uit de Designer Series Paper lijn Birthday Blooms. Wat een heerlijke kleurencombi voor het voorjaar! En wat een totaal schattige prints! De foto is een beetje donker helaas maar je krijgt wel een beetje een idee van hoe het er uit ziet toch?


Ik heb al gezien dat in een aantal prints ook stempel ontwerpen terug komen en dat biedt weer mogelijkheden om die sets uit de kast te halen en te gebruiken in combinatie met dit nieuwe DSP.

Heb je de Weekly Deals al gecheckt in mijn zijbalk? Als er iets voor je bij zit en dit wilt bestellen dan kun je dit vandaag nog doorgeven. Ik plaats vanavond een verzamelbestelling. Oh en vergeet niet dat onze eindejaarsale nog doorgaat t/m 4 januari! Er zijn helaas al wat spulletjes uitverkocht maar er zijn nog vele aantrekkelijke koopjes. Ik wens je een hele fijne woensdag!



Geen opmerkingen: