Pages

dinsdag 20 oktober 2015

Stampin' Up! ~ Reason for the Season

Ooooh wat vind ik dit een leuke set! Ik ben gek op kerststerren en deze veelzijdige set moest ik dus ook direct hebben. Hoewel het een echte kerst set is zie ik veel mogelijkheden met de losse stempels maar ook de pons.


En sinds vandaag probeer ik iets nieuws uit hier op mijn blog. Zie je de stempelset aan de onderkant? Daaronder staat het woordje 'Supplylist'. Als je daar op klikt zie je niet alleen de uitgebreide materialen lijst maar zie je ook een beknopte omschrijving van mijn kaart.  Je kunt het PDF bestand opslaan en/of uitprinten als je de kaart stap-voor-stap wilt maken. Hoe makkelijk is dat? Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dinsdag!



3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaart!
Goed uitgelegd Car. Xx

Janny zei

Superleuk Carmen! En heb meteen de beschrijving opgeslagen! Bedankt voor het delen.

walchowDesign zei

Lovely festive card! Great idea to give instruction and products on the card made, Carmen! Have a great weekend!