Pages

donderdag 3 september 2015

Stampin' Up! ~ Crazy About You

Hello!

Mijn mojo is er nog! En weer een kaartje gemaakt. De In Color kleuren van 2015-2017 lijken standaard op mijn bureau te liggen. Oh, ik krijg echt geen genoeg van Mint Macaron! Na mijn avontuur met de Flurry of Wishes heb ik de stempelsets van de plank gehaald die passen bij de Flower Medallion Punch van de plank gehaald. De set Petal Potpouri heb ik gecombineerd met de Crazy for You bundle. Het combineren van diverse sets vind ik toch zo leuk van de Stampin' Up! producten! Gewoon meer halen uit je materialen!


De achtergrond van deze kaart heb ik gestempeld met een van de bloemen uit de set Petal Potpouri in Sahara Sand. De bloem in de set Crazy for You heb ik niet gebruikt maar wel de een van de vele teksten in combinatie met de tekst 'Hello' uit de stansenset Hello You Thinlits. Super gaaf hoor al die gestanste teksten. De labels komen uit de set Lots of Labels. De Updated Essentials Paper Piercing Pack heeft een prikstencil met dezelfde vorm. Ik vind dat de gaatjes een subtiele versiering geven. De volledige materialenlijst vindt je onderaan dit bericht. 

Ik wens je een leuke donderdag en hoop je binnenkort weer te zien. Deze week nog even niet mijn vrijdag thema 'Vintage Vrijdag' maar volgende week plaats ik weer een 'bruine kaart'. 
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Wat een gave kaartjes heb je de afgelopen dagen laten zien!
Vind de kleur Mint Macaron ook geweldig :)
Groetjes, Wilma

Carmen zei

Hi Wilma! Bedankt voor je berichtje! Heel erg leuk!

Jacqueline DH zei

Leuke kaart! Je mood is weer helemaal terug... 😀

Groetjes
Jacqueline

Janny zei

Wat een superleuk kaartje weer Carnen.
Die achtergrond vind ik gaaf, laat ik die set nu ook hebben, ga dit zeker eens uitproberen.
Groetjes Janny