Pages

zondag 6 september 2015

Stampin' Up! ~ Circle Card Thinlit

Hallo op deze heerlijke vrije dag! Daar waar de dag een beetje druilerig begon breekt nu toch een zonnetje door. Gelukkig maar want met die bewolking was het onmogelijk om een foto te maken van de kaart die ik gisteren heb afgemaakt. Ik heb nu echt het Mint Macaron cardstock opgeruimd hoor! Ik hoop vandaag te kunnen craftin met andere kleurtjes. Dit modelletje heb ik gemaakt met Circle Card Thinlits. Deze super stans met heel veel stansjes is deze week aantrekkelijk geprijsd in de Weekly Deals!

 

Voor de versiering heb ik gebruik gemaakt van de set Birthday Blooms en One Big Meaning en wat restjes Envelope Paper. De stansjes komen uit de stansenset. Super bruikbaar, ook voor andere projecten en kaarten. 

Kijk jij op woensdag wel eens bij de Weekly Deals? Dat is echt de moeite waard hoor! Deze aanbiedingen zijn slechts één week geldig en verschijnen elke week automatisch in de zijbalk van mijn blog. Je kunt ze ook bekijken via mijn Facebook pagina of website. Klik simpelweg op de socialmedia icoontjes onder mijn foto. De Weekly Deals zijn elke week t/m dinsdag te bestellen. Als er slechts iets kleins voor je bij zit, bestel dan mee met mijn verzamelbestelling. Ik bestel elke zondagavond en je kunt je bestelling doorgeven tot 18.00 uur.

Ik wens je een gezellige zondag en tot snel!

Geen opmerkingen: