Pages

vrijdag 5 juni 2015

Vintage Vrijdag #35

Jeeeej! Het is weer vrijdag! Tijd voor mijn vrijdag item. De nieuwe catalogus is gelanceerd en wat was ik blij dat mijn nieuwe spulletjes gisteren bezorgd werden. Ik was zo benieuwd naar de nieuwe embellishments en papiersoorten. Heerlijk om het allemaal door mijn handen te laten gaan. De set die ik heb gebruikt heet Birthday Blossoms. Hij staat vrij aan het begin van de catalogus en sinds mijn oog daar op is gevallen heb ik deze gebombardeerd voor een absolute top 5.


Het ribbeltjes papier is Corrugated Paper. Dit is een geribbelde kraft variant die ook in het wit verkrijgbaar is. Het is ontzettend gaaf om mee op je kaart te werken. Een musthave voor iedere papierofiel! Onder het berichtje zie je de spulletjes die je nodig hebt voor het maken van deze kaart.

*******************************************************************************************************************************
Wil je meedoen met de Creative Express? Dit is een catalogus tour die 12 maanden duurt en vele stations van thema's en technieken aandoet. Op deze reis wordt je begeleid door twee ervaren reisleiders met elk deskundigheid op een ander gebied. Meer informatie over tickets vindt je <hier>.
Opgeven kan door een mail te sturen naar: caringforstamps@gmail.com.

Het thema voor juni is 'Verjaardag'. Wij gaan op 15 juni van start. Deze trein wil je niet missen!


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: