Pages

dinsdag 9 juni 2015

Awesomely Artistic

Vandaag heb ik weer eens een kaartje gemaakt met behulp van een mal van Crealies. Ik blijf ze leuk vinden en veel makkelijker dan zelf uit snijden. De perfecte oplossing voor iemand die een chronisch tijdgebrek heeft. Maar dat is natuurlijk niet het enige! Ik hou gewoon van de papier hobby en wil graag iets anders uitproberen. Door materialen met elkaar te combineren haal je gewoon het meest uit alle spulletjes wat je in huis hebt. En daarom vind ik mixen zo leuk...


Denk je nou ook 'hey, dat mixen van materialen die ik al heb met spulletjes van Stampin'Up! vind ik ook heel leuk!' neem dan eens een kijkje op de Facebookgroep van Inge en mij. Op Mix 'n Up! vind je een mix van allerlei materialen in combinatie met producten van Stampin' Up! Het geheel moet nog vorm krijgen maar we zouden het leuk vinden als jij liet zien hoe jou mix eruit ziet.

Tot gauw weer!

1 opmerking:

Anne-Marie zei

Erg mooie kaart! Ik hou er ook van om te mixen! Goed plan, ik ga het in de gaten houden!