Pages

vrijdag 15 mei 2015

Vintage Vrijdag #34

Een hele goedemorgen! Het is vrijdag en ik ben weer terug met mijn vaste vrijdag item. Deze keer heb ik een combi gemaakt van stempels en accessoires uit de aankomende catalogus en de zomer catalogus. De lijst van artikelen uit de jaarlijkse catalogus die na 2 juni niet meer te verkrijgen zijn is onlangs gepubliceerd maar tegelijkertijd loopt de zomer catalogus af en dan moeten we helaas ook afscheid nemen van een flink aantal sets.


Wat zal ik ze missen de 'Four Feathers'. Ik heb ze veel te weinig gebruikt!

Het DSP komt uit de Neutrals Designers Series Paper Stack. De kleuren en het blok ook maar de prints zijn helemaal nieuw. Yummie!!! De banners heb ik gemaakt met een nieuwe pons. Hiermee kun  je 3 verschillende banners uit ponsen. Wat ik over heb gehouden na het ponsen daar heb ik een versierinkje van gemaakt. De set You've Got This gaan jullie heel vaak zien vermoed ik. De achtergrond is helemaal geweldig!

Ik wens je een fijne vrijdag en hoop je snel weer terug te zien. Laat gezellig een reactie achter. Altijd leuk om te lezen!

2 opmerkingen:

S. zei

OOO wat een gave kaart zeg! Prachtig!

Caroline zei

heel mooi gebruik van die nieuwe stempel, ik twijfel nog steeds maar stilaan gaat hij toch op de verlanglijst.
Groetjes Caroline