Pages

vrijdag 6 februari 2015

Vintage Vrijdag #26

Goedemorgen en een hele fijne vrijdag gewenst! De sneeuwbui van gisteren is over maar er ligt nog een behoorlijke laag sneeuw hier op straat. Gelukkig schijnt het zonnetje en zal er vanmiddag weinig van te zien zijn. 

Voor deze week heb ik eens een mannenkaart gemaakt. Hiervoor heb ik de set Guy Greetings gebruikt. Eigenlijk ben ik heel blij met deze set. Er zijn weinig sets voor het maken van mannenkaarten. De afbeeldingen passen helemaal in het thema.


Voor de achtergrond heb ik de achtergond stempel Worldmap afgedrukt met Soft Suede inkt op Very Vanilla cardstock. De label heb ik gemaakt met Soft Suede cardstock en daarop heb ik een restje Typeset DSP geplakt. Aan de label heb ik een stukje Burlap Ribbon vast geniet. Dit brede lint is heel goed te halveren.
De afbeelding heb ik niet ingekleurd omdat ik deze al af vond zo. Maar dit plaatsje is prima in te kleuren met diverse kleurmediums.

Ik doe deze week een extra oproepje aan Ilse, die twee weken geleden het goede antwoord gaf op mijn vraag bij Vintage vrijdag #24. Stuur me je gegevens want dan kan ik je de set opsturen!

Ik wens jullie allemaal weer een warm weekend! Wat zeg ik? Warm weekend??? 

Na het succes van vorige week maken we er weer een warm weekend van! 
Ik heb een aantal reacties van mensen gekregen die het heel jammer vonden dat ze niet konden profiteren van de actie van vorige week omdat hij zo kort was. 
Dus voor allen die het hebben gemist: 
Plaats t/m 8 februari aanstaande 18.00 uur je Sale-a-Bration bestelling (minimaal €60) via mail en ontvang naast een gratis SAB geschenk ook nog eens €10 shop-tegoed die je kunt verzilveren bij dezelfde bestelling.



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Ilona zei

Wow hij is weer prachtig Carmen zoals altijd.

groetjes Ilona