Pages

maandag 29 december 2014

Vintage Vrijdag #20

Het maken van sterkte kaartjes is niet mijn sterkste kant. Ik vind het moeilijk! Ik wist dat ik een kaartje moest maken voor een lieve collega die een dierbare is verloren en vond in de set 'Bloom with Hope' ineens de perfecte tekst voor deze verdrietige gebeurtenis. 


Vanwege het thema heb ik de kaart heel rustig gehouden. De bloem en blaadjes uit dezelfde set heb ik ingekleurd met Blendabilities. De label komt uit de stansenset Apothercary Accents. Dit is een mooie set met verschillende labeltjes. Tot en met aanstaande dinsdag is deze te verkrijgen met korting in de Weekly Deals! De  gaatjes heb ik gemaakt met de bijpassende PaperPiercing Pack Essentials. Deze prikmallen zijn makkelijk in gebruik en passen bij heel veel vormen. De pareltjes geven de kaart wat extra 'dash'. 

Ik wens jullie een fijne dag en hoop jullie aanstaande vrijdag te zien voor een nieuwe vintage kaart. 

1 opmerking:

Elizabeth zei

Is goed gelukt en schitterend geworden!!