Pages

woensdag 19 november 2014

Workshop 2 step stamping

Afgelopen dinsdag heb ik een gezellige workshop gegeven waarin de dames konden kennismaken met de techniek Two Step Stampin'.
Dit is een techniek waarbij je een afdruk maakt die uit 2 delen bestaat. Hiervoor gebruik je een handig hulpmiddel: de Stamp-a-Majig. Met behulp van een transparant vel en een houder hun je heel nauwkeurig de positie van je afdruk bepalen.
Dit zijn onder andere de kaartjes die we hebben gemaakt.


Het was allemaal een beetje wennen voor de dames maar uiteindelijk hebben we een aantal toepassingen kunnen doen met verschillende sets en heeft iedereen gezien hoe onmisbaar de Stamp-a-Majig wel niet is als het gaat om deze techniek. Met de Photopolymeer stempels ging het stukke makkelijker;)

Deze workshop ga ik op 9 December nogmaals herhalen. Wil je hem bijwonen dan kun je d.m.v. mail opgeven of via mijn evenementen kalender.
Deze workshop bij jouw thuis? Dat kan ook! Neem contact met me op en we bespreken de mogelijkheden.

Ik wens je een fijne dag!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: