Pages

maandag 10 november 2014

Vintage Vrijdag #15

Ooooh ik schaam me een beetje dat ik laat ben met mijn vrijdag postje. Het was een drukke maar heel gezellige week en ik was echt moe! De afgelopen weken waren al een beetje vreemd en rommelig verlopen dus nu de rust lijkt weder te keren heb ik het weekend dan ook gebruikt om eens goed bij te komen. En dat is gelukt. Gisteren ben ik op mijn gemak gaan zitten voor mijn vintage kaartje. 
Ik heb even zitten experimenteren met de achtergrond van mijn kaart. De afdruk met de I Love Lacy achtergrond stempel op Very Vanilla basis werd iets te donker met de kleuren uit de Naturals serie. Een subtiele afdruk kreeg ik door af te drukken met Versamark. Verder heb ik gewerkt met de set Four Feathers. Alle gebruikte spulletjes kun je zien in de onderstaande tabel. 

Afgelopen woensdag en donderdag stond ik met Janneke en Inge op de KreaDoe. Wat was het leuk! Zo veel animo voor de workshop, zo veel interesse voor Stampin' Up! Wat jammer dat we ons gezellige plekje niet langer konden reserveren. Een impressie...


Het voordeel van een rustig weekend is dat je rustig vooruit kunt kijken. Het workshop programma voor november vindt je <hier> en de voorbereidingen voor het Creaweekend zijn alweer gestart. 
Daar sta ik van 21 t/m 23 november weer met een kerstworkshop. 

Leuk dat je langs bent geweest! Tot snel bij de volgende Vintage Vrijdag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

gerrie zei

Vrolijke maandagkaart,hij is prachtig.

Maartje zei

Mooi! En altijd weer fijn als het na drukke weken weer even rustig wordt hé?!

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Erg stijlvol met die veren.

Ellen zei

Druk, druk, druk! Dan is een rustig weekend meer dan welkom. Je vintagekaartje is erg mooi, die veertjes zijn zo gaaf!

Caro's Kaartjes zei

Prachtig kaartje Car.
En je plek op het workshopplein bij de Kreadoe ziet er top uit!