Pages

vrijdag 5 september 2014

Vintage Vrijdag ~ So Grateful

Het vooruitzicht van het weekend maakt me blij. Ik heb morgen een team bijeenkomst met een groot gedeelte van mijn team en daar heb ik ongelooflijk veel zin in. Dit kaartje neem ik mee voor de gastvrouw. 
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de kleurcombinatie Soft Suede - Pool Party - Crumb Cake - Very Vanilla. 
Voor de basis heb ik gekozen voor een Soft Suede kaart van 14,5 x 10,5 cm waar ik vervolgens een kaartje van Pool Party op heb bevestigd van 14 x 10 cm. Het Crumb Cake kaartje van 13,5 x 9,5 cm heb ik bestempeld met de achtergrond stempel I Love Lacey met Crumb Cake inkt. Wat is dat een geweldige stempel! Als je dezelfde kleur inkt kiest als je cardstock dan wordt afdruk iets donkerder maar blijft wel geel subtiel. En dat effect is hier heel gewenst omdat ik de focus wilde leggen op het cluster.
De label heb ik afdrukt met Soft Suede inkt. De bloemen heb ik ingekleurd met Coastal Cabana Blendabilities. Als je onze Classic Inks gebruikt dan kun je de afdruk prima kleuren met onze alcoholmarkers. Met de bijpassende stansenset heb ik de label uitgestanst. De stempelset Apothecary Art bestaat uit 4 stempels en twee teksten. Deze teksten zijn te plaatsen in de uitsparing. Ik heb eerst de tekst afgedrukt op een strookje waarvan ik vervolgens een fishtale van heb gemaakt. Een iets grotere fishtale van Crumb Cake cardstock heb ik er onder geplakt om de tekst mooi te laten uitkomen.
Het geheel is afgemaakt met Seambinding lint wat ik heb gekreukt, een Vintage Vintage knoopje en wat pareltjes voor een beetje 'dash'. 

Ik wens jullie een hele fijne dag en zie jullie vraag terug op de volgende Vintage Vrijdag!

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtig dat bruin met blauw accenten.

Inge Groot zei

Supermooi e vintage kaart, die achtergrond stempel...wow!