Pages

maandag 1 september 2014

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch

Ik ben helemaal bij gekomen van de beurs! Niet alleen was ik heel erg moe maar ik heb zoveel indrukken op gedaan! Behalve de promotiewerkzaamheden aan de stand heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om heerlijk over de beurs te lopen. Mooie dingetjes gezien en ideeën opgedaan. 


Bij de Stampin' Up! stand konden mensen kennis maken met de Stampin' Blendabilities. Dit is een nieuw product in ons assortiment en wat waren mensen enthousiast over het gemak waarmee je deze alcoholmarkers kunt gebruiken.

Bovenstaand kaartje kon men maken. De voorkant van de kaart is ge-embossed. Zoals je ziet is ook de gele strook ge-embossed. Dit kun je doen door de gele strook op de blauw basiskaart te plakken en vervolgens het geheel te embossen d.m.v. een embossingfolder en bijvoorbeeld de Bigshot. De afbeelding is gekleurd met de Blendabilities. Was jij op de beurs en ven je ook verzot geraakt op de Blendabilities? Ik start regelmatig een kleurenclub waarbij je alle Belendabilities in een periode van 4 maanden bij elkaar kunt sparen. Lees meer informatie <hier>.


Een kleine impressie van hoe onze stand er uit zag! Mijn twee lieve collegaatjes Inge en Miranda hadden direct een klik. Ze zijn beiden links handig hetgeen mij echt lastig lijkt bij knutselen. Dat is het natuurlijk niet want beiden zijn erg getalenteerd en maken mooie dingen.
 Het was echt een hele leuke en leerzame dag en ik heb ervan genoten!

Over twee weken sta ik op het Creaweekend in Rijswijk! Op het Stampin' Up! Plein kun je diverse Make & Takes doen en voorbeelden bekijken van projecten. Hier kun je dan ook Blendabilities zien en uitproberen. Op zondag is de entree voor kinderen gratis. Bij mij kun je aanschuiven voor een gezellige moeder-kind workshop.

Ik wens jullie een gezellige dag toe!

1 opmerking:

Inge Groot zei

Wat een leuk foto overzichtje, het was dan ook reuze gezellig en lekker druk! En hoe cool de poezen kaart :D