Pages

vrijdag 1 augustus 2014

Vintage Vrijdag

Deze keer heb ik voor mijn vintage kaart gebruik gemaakt van de kleur zwart voor mijn thema kaart. Het Typeset Specialty DSP lag nog op mijn bureau en wordt vast een van de series die ik veel zal gebruiken. Als je het in je handen hebt dan heb je letterlijk een krantje in je hand. Ondanks dat het wat dunner is werkt het heel fijn. Ik heb diverse prints met elkaar gecombineerd.


De stempel komt uit de set From my Heart. Het mooie lettertype van de teksten maken deze set geschikt voor mijn thema. Dit label heb ik uitgestanst met de Label Collections Framelits. Bij deze stempel is dit een bijpassende stans maar je kunt de diverse teksten uiteraard ook in combinatie met andere stansen gebruiken.

Vandaag start er t/m 31 augustus een super aanbieding bij Stampin' Up! Bij aankoop van een Big Shot stans systeem kun je een gratis bundle uitkiezen. Hiermee kan je korting oplopen tot €50,75. Neem de super bundle Bright & Beautiful uit de nieuwe herfst/winter catalogus. Terwijl de catalogus nog niet in de bus is gevallen kun je deze set al bestellen voor de aanbiedingsprijs!
Want als je al in het bezit bent van een stansapparaat dan kun je de bundles kopen met 15% korting. Een bundel bestaat uit een stempelset met bijpassende stansen. Kijk op de website voor meer informatie hierover of klik op het plaatje en ga naar de promo's.


Wil je ook een seizoenscatalogus aanvragen? Je kunt dit doen door een mail te sturen naar: caringforstamps@gmail.com

Ben je trouwe klant of lid van een van mijn clubs, dan ontvang je hem automatisch bij je bestelling halverwege augustus.

Bedankt voor het langskomen! Ik wens jullie een hele zonnige dag!

Geen opmerkingen: