Pages

zondag 31 augustus 2014

Techniek- en Projectclub Augustus

Wat is het toch heerlijk als je een lekker rommel weekend hebt. Mijn perfecte weekend ziet er als volgt uit: het huis aan kant en ook nog lekker knutselen. Gisteren stond ik de hele dag op de beurs in Den Bosch. Wat was het leuk om jullie te ontmoeten. Het was een leuke dag en ik heb gemerkt dat er veel interesse is voor onze producten. Leuk!

Afgelopen donderdag is de herft/winter catalogus live gegaan. Wat staan er leuke dingen in he? Ik ben al druk bezig geweest om voorbeeldjes tee maken. Die zullen de komende tijd te zien zijn. Deze keer een kaartje die ik heb gemaakt voor de Techniek- en Projectclub (TP-club) van augustus. Voor de TP-club maak ik maandelijks een keuze van producten en maak ik voorbeeldjes die ik vervolgens uitleg in een exclusief filmpje voor leden.


Dit kaartje is gemaakt d.m.v. de resist techniek en sponzen. Super leuk om te doen! De afdruk heb ik gemaakt m.b.v. een embossingmal.


Voor de teksten heb ik gekozen voor de set An Open Heart. Ik moest een kaartje maken voor een lieve vriendin die haar man is verloren. Kaartjes voor dit soort gelegenheden zijn echt niet mijn sterke kant. Wat kun je zeggen in zo'n geval? In deze set vond ik de perfecte manier om mijn gevoel onder woorden te brengen. Je wilt zoveel zeggen maar je kan de goede woorden niet vinden.

Meer informatie over de Techniek- en Projectclub vindt je <hier>. Je kunt je opgeven voor een periode van 6 maanden maar kunt er ook voor kiezen om je eenmalig op te geven voor de komende maand. Het thema van september is Winter.
Je kunt er ook voor kiezen om alleen de clubkit te bestellen. In dat geval krijg je wel de voorbeelden per mail maar geen toegang tot de exclusieve instructie video.
De clubkit bestaat uit voldoende materialen en embellishment om 5 kaarten te maken.

Hele fijne zondag!


1 opmerking:

Henny zei

het is juist een heel mooie kaart Carmen.......... nogmaals bedankt !!