Pages

vrijdag 22 augustus 2014

"Short & Sweet" Aanmeldactie van Stampin' Up!

De komende week biedt Stampin’ Up! je de mogelijkheid om je voordelig aan te melden door middel van een leuke actie. De actie heet “Short & Sweet”. Short (kort) omdat dit een kort lopende actie is en Sweet (lief) omdat je de kans krijgt extra producten uit te kiezen bij de samenstelling van je Starterskit.

Ik maak deze actie echter nog zoeter! Want als je je in de periode 22 – 29 augustus bij mij aanmeldt dan krijg je naast het standaard zakelijke Stampin’ Up! pakket van mij een exclusief 
SU-rvice (service) pakket.
Als eerste krijgt een voucher voor een ‘koffie met appeltaart sessie’ die inwisselbaar is op het moment dat het jou uitkomt. Tijdens deze afspraak maken we kennis met elkaar, kun je al je vragen stellen en nemen we de details van je aanmelding door.

*Liever thee/fris met een andere lekkernij? Dat is natuurlijk ook mogelijk!

Na je registratie ontvang je een overzichtelijke bundeling van alle belangrijke basisdocumentatie en materialen om direct te kunnen starten met je eerste workshop of party.

Je Starters Kit stel je samen uit producten die je kunt kiezen uit zowel de jaarlijkse als de nieuwe herfst/winter catalogus ter waarde van €195 (normaal gesproken is dit een bedrag van €175). Je betaald voor de Starters Kit slechts €129!


Meer informatie over hoe je je via mij kunt aanmelden lees je <hier>. Als je de voucher wilt inwisselen bel me dan even op 0655757851 of stuur een mail naar caringforstamps@gmail.com. Je bent van harte welkom!

1 opmerking:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Appeltaart...
Het is geen huis dat je verkoopt, maar ik vind het een ontzettend leuk idee.
Ik bied de mensen "Hugo"aan!!
Groetjes ...