Pages

donderdag 12 juni 2014

Nieuw! Techniek- en Projectclub


Vanaf 1 juli aanstaande ga ik starten met een nieuwe maandelijkse online club. Ik organiseerde al eerder de Workshopclub maar deze heb ik hem helemaal in een nieuw jasje gestoken. De grootste verandering is denk ik wel dat ik naast een geprinte handleiding die mee komt met je spulletjes bij elke kit een link is naar een filmpje. In dit filmpje geef ik uitleg van de door mij gemaakte voorbeelden en laat ik technieken zien. Tussendoor heb ik ook tips en trucs voor hoe je het meeste uit onze producten kunt halen.
Deze nieuwe club is ideaal voor mensen die kennis willen maken met onze producten, nieuw zijn met stempelen of al heel lang genieten van verschillende technieken maar het leuk vinden om kaarten en projecten te maken. Klik <hier> voor meer uitleg over de club!

Ter introductie kun je deze maand eenmalig de Techniek- en Projectclub uitproberen. Je bestelt dan de voorgestelde set 'Happy Watercolor' in combinatie met de clubkit van juni. Onderstaande foto is een weergave van de spulletjes die in de clubkit van juni zitten en de voorbeelden die ik er mee heb gemaakt.


Voor dit geheel betaal je geen €35 maar €29,95 inclusief verzendkosten en je ontvangt naast de handleiding bij je pakket ook een link naar de instructie video. Geef je je per 1 juli op voor een abonnement van 6 maanden dan krijg je van mij de nieuwe jaarlijkse catalogus toegezonden. Opgeven voor het proefpakket kan tot uiterlijk 18 juni. 
Ga je voor het abonnement dan kun je je opgeven t/m 30 juni.

Als je vragen hebt of wanneer je je wilt opgeven dan kun je klikken op de foto. Je kunt dan direct mailen! Het lijkt me leuk om je te begroeten als lid van deze nieuwe club!


Geen opmerkingen: