Pages

woensdag 28 mei 2014

Kom jij ons team versterken?

Mijn team bestaat uit 11 dames die mij hebben gekozen als teamleider (upline). Zij zijn inspirerend, vriendelijk en enthousiast. De een heeft zakelijke ambities, de ander heeft veel plezier in het geven van workshops en weer een ander is een pure hobbyist. Kortom, het is een fantastische groep met wie ik zeer veel plezier heb. Binnenkort verschijnt de nieuwe catalogus en dat is altijd een spannende tijd. Tijd voor een kaartje om iedereen succes te wensen. Ik heb hiervoor een voorbeeld aangehouden uit ons persooneelsblad zodat mijn teamies alvast een voorbeeld hebben die ze kunnen laten zien tijdens hun activiteiten. De Tab Edgelits Dies had ik gewonnen op de boot tijdens een spelletje dus deze kwam super van pas.


Maar terwijl ik de 11 kaartjes maakte en een persoonlijk boodschap op de witte tabs schreef fantaseerde ik over een hele grote stapel kaartjes die ik in de toekomst zou versturen. 
En die gedachte brengt mij op de actie die Stampin' Up! vanaf vandaag t/m 30 juni heeft. Want het is nu wel heel aantrekkelijk om je te registreren!


Sluit je aan bij mij en mijn gezellige team en profiteer direct van de vele voordelen! Want na het zelf samenstellen van je starterskit tellen alle volgende bestellingen direct mee voor je kwartaalomzet en dat is een groot voordeel!
Daarnaast heb je nu de mogelijkheid om de spulletjes uit de nieuwe catalogus te bestellen in je Starterskit. Hoe cool is dat? Een hele maand voordat de catalogus beschikbaar is voor klanten je spulletjes al in huis hebben!

Informatie over mij kun je <hier> lezen. Uiteraard vertel ik je graag meer over mezelf, mijn team en mijn activiteiten. Als je een afspraak wilt maken voor een gesprek dan kun je me mailen op caringforstamps@gmail.com. Bellen mag ook! Mijn nummer is 0655757851. 
Direct je starteskit bestellen mag ook! Klik hiervoor op de Banner!

Geen opmerkingen: