Pages

donderdag 6 maart 2014

Sluit je aan bij mijn gezellige team!

Ben je een verschrikkelijk groot fan van onze stempels en wil je deze kopen met een aantrekkelijke korting? Misschien ben je wel geïnteresseerd in wat extra inkomen te verdienen met iets wat je heel erg leuk vindt?

Als je de Stampin' Up Starter Kit besteld en lid wordt van mijn team heb je als demonstrator zelf in de hand hoe je te werk gaat. Je kunt rustig aan starten of je vol storten op een nieuwe carrière. In elk van de gevallen en alles daar tussenin ben ik er om je te begeleiden!

Lijkt het je leuk om:
  • korting te krijgen op de Stampin' Up producten
  • extra geld te verdienen
  • een waanzinnig grote bibliotheek te kunnen benaderen met ideeën
  • leuke, nieuwe mensen te ontmoeten
Dan heb ik goed nieuws!

Gedurende Sale-a-Bration kun je je Starter Kit bestellen voor €129 en geheel zelf samenstellen met producten ter waarde van €195 en wordt binnen een paar dagen bij je thuis bezorgd.

De voordelen op een rijtje:
  • Je hebt t/m 30 juni om je kwartaalomzet te halen.
  • 20% vaste korting op artikelen op de lopende catalogussen.
  • Extra variabele korting bij hogere omzet.
  • Beloningssysteem voor nieuwe demonstrators.
  • Op je eerste bestelling van minimaal €200 ex. btw krijg je 30% korting (en je kunt ook gratis SAB artikelen uitkiezen!).
  • Business support zoals een website met diverse trainingen voor nieuwe demonstrators, een 2 maandelijkse magazine met ideeën en tips.
  • Regelmatige contact met teamleden via een besloten Facebookgroep en bijeenkomsten.
Waarom zou je het niet proberen? Jezelf aanmelden is, behalve de kwartaalomzet van €300 ex. btw, geheel vrijblijvend! Als het je niet lukt dan vervalt je registratie zonder gevolgen. 

Toch nieuwsgierig geworden? Mail me voor meer informatie. Bellen mag ook! Als je mij belt op 0655757851 dan beantwoord ik direct al je vragen! 
Compleet overtuigd en wil je je direct aansluiten bij mijn team? Maak je boodschappenlijstje en klik hier om je direct te registreren en Join the fun!

Geen opmerkingen: