Pages

donderdag 3 oktober 2013

My Digital Studio deel 1: Hybride kaartjes

Onlangs introduceerde Stampin' Up! haar digitale bewerkingsprogramma My Digital Studio. Het is een veelzijdig programma met een grote hoeveelheid mogelijkheden om digitaal te scrappen en te stempelen. Op dit moment ben ik bezig met mijn verkenningstocht in het programma en ik wil hier het een en ander van laten zien. 


Bij deze kaart heb ik een combi gemaakt tussen het digitale en het fysieke. Deze combinatie wordt in Amerika Hybride genoemd. 
Het programma wordt geleverd met een groot aantal afbeeldingen (stempels), vormen (ponsen), achtergrond papier en embellishments. Ik heb de achtergrond en de vlinder uitgeprint op Stampin' Up! stempelpapier en verwerkt op de kaart. De vlinder is ingekleurd met pastel potloden. De tekst en de blauwe krullen zijn gestempeld. 

Een van de voordelen van My Digital Studio vind ik dat je gebruik kunt maken van de exclusieve Stampin' Up! kleuren en afbeeldingen. Ben je bijvoorbeeld een set misgelopen of is je budget niet toereikend? Grote kans dat je  de digitale  variant kunt downloaden. De geprinte afbeeldingen kun je dan verwerken op je projecten. 

Meer weten? Kijk dan op www.mydigitalstudio.net. Hier vind je heel veel informatie en filmpjes over het programma. Zelf aan de slag? Probeer de 30 dagen gratis versie! 

Snel meer over My Digital Studio!


3 opmerkingen:

Lia zei

Ziet er heel goed uit, ben alleen wel benieuwd wat een koop versie kost, is daar al iets over bekend?

Elizabeth zei

Ziet er schitterend uit!! Prachtige vlinder.

Anne-Marie zei

Ja ik vind hem ook super! Geweldig dat programma!