Pages

dinsdag 1 oktober 2013

Let's party!!!

Zin in een party maar ben je er nog steeds niet aan toe gekomen een te organiseren? Dan is het nu het moment om je agenda te trekken en een party met mij af te spreken. Ter gelegenheid van Stampin' Up! haar 25 jarig bestaan hebben wij deze maand een grandioze aanbieding. Heeft je party een totaal bestelbedrag van €350 dan krijg jij als hostess €25 extra om te besteden!


Hoe gaaf is dat!  Ik heb nog heel veel ruimte in mijn voor party's in oktober. Bel of mail me voor meer informatie! Samen bespreken wij de mogelijkheden voor een geslaagde party bij jou thuis of andere locatie.

Geen zin in een party? Verzamel gerust de bestellingen van je buurvrouwen, vriendinnen en familieleden! Jou individuele bestelling van €350 geeft jou dezelfde voordelen!

Als jij je gasten de uitnodigt dan blaas ik alvast de ballonnen op!

Geen opmerkingen: